český fousek

pred 16 rokmi 3 týždnami #33778 od ptl
český fousek bolo vytvorené ptl
prosím napište nějaké zkušenosti s tímto plemenem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 3 týždnami #33779 od ptl
Odpoveď od ptl na tému český fousek
prosím napište nějaké zkušenosti s tímto plemenem

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 3 týždnami #33787 od Akela
Odpoveď od Akela na tému český fousek
Nie som dlhoročným chovateľom. Chcel som stavača uť dávno, ale vždy sa to nejako zvrtlo. Pôvodne som chcel maďar. vyžlu. Kamoš ma ale nahovoril na fúzača. Teraz má 3 roky. Dal mi ho po známosti za 1000,- Slovenských korún aj s papiermi. Bol som si ho vziať v *Nových Zámkoch aj kamoš bral šťeňa. Zhrniem to len takto. Nakoľko som len začiatočník mohol som toho viac pokaziť ako zachrániť ale nestalo sa. Pri minimálnom výcviku zvláda pes takmer všetko. Skvele vystavuje a aportuje zajac, bažant. Zvláda absolútne sadni, ľahni a zostaň - odloženie. Je dosť ostrý a stráži aj dom. Mačky nenávidí. Mal som jednoducho šťastie - ten pes to má v sebe/100% vlohy/ a aj jeho brat čo má kamarát. Hlavne je neuveriteľne poslušný. Je jedno v ktorom ročnom období - skočí do Ipľa aj z ľadu. Poslúcha všetkých doma a je to člen rodiny. Keď sa Ti pozrie do očí a čaká na Tvoj príkaz, to Ťa hneď dostane. Ak sa raz pominie, chceme znova fúzača. Drobnej nemáme veľa, zajace ani nepoľujeme, ale ak máš psa čo to ovláda, je to pasia. Je to ľahko ovládateľné plemeno, ktoré aj pri slabšom výcviku zvládne základy - to je len môj súkromný postreh.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 3 týždnami #33795 od vp
Odpoveď od vp na tému český fousek