šakal zlatý

pred 14 rokmi 8 mesiacmi #49073 od sponzi
šakal zlatý bolo vytvorené sponzi
Vážený kolegovia poľovníci a milovníci prírody.
<br/>V posledných rokoch sa v niekoľkých oblastiach na Slovensku objavili pozorovania šakala zlatého (canis aureus), ktoré boli podložené ústne na základe vizuálneho pozorovania alebo náhodným odlovom tejto šelmy.
<br/>Blíži sa obdobie párenia šakala počas, kedy sa dá spoľahlivo určiť jeho prítomnosť akustickým meraním šakalieho vytia.
<br/>Budem na Slovensku vykonávať spomenuté zisťovanie prítomnosti šakala.
<br/> Prosím vás preto o informáciu či sa vo vašich revíroch neobjavil šakal,
<br/>resp. či ste nepozorovali &quot;veľkú dlhonohú líšku&quot; s akou si ho poľovníci často mýlia.
<br/>Rád by som sa s prípadnými pozorovateľmi skontaktoval a pricestoval na vykonanie akustických meraní.
<br/>Do galérie som umiestnil fotografiu prednej laby šakala, ktorá má ako jediná zo psovitých šeliem zrastené brušká prostredných prstov a tak zanecháva typickú stopu a fotografiu úlovkov líšky a šakala.
<br/>Informácie môžete posielať aj na adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
<br/>
<br/>Vopred ďakujem za info
<br/>S pozdravom &quot;sponzi&quot;

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 14 rokmi 8 mesiacmi #49104 od riso11
Odpoveď od riso11 na tému šakal zlatý
8o8o veľmi zaujímavé... a môžem otázočku ??? Že ako sa k nám dostal veď ako keď si dobre myslím a dúfam že sa nemýlim toto nie je jeho biotop v ktorom by mal žiť ale nie som odborník toto je len úvaha, ale keď niečo zbadám dám ti vedieť.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 14 rokmi 8 mesiacmi #49105 od sponzi
Odpoveď od sponzi na tému šakal zlatý