Lesná architektúra

pred 16 rokmi 1 mesiacom #32463 od Karlkoff
Lesná architektúra bolo vytvorené Karlkoff
Mám taký problém, študujem momentálne architektúru a navrhujem niečo ako pozorovateľňu v Malej Fatre. Tých problémov je viac, potreboval by som dobrú mapu výskytu zveri, predovšetkým raticovej ale bodli by aj ďalšie druhy (napríklad pdf, webstránku, poslať na mail, ...) a ďalej by som potreboval rady ohľadom samotnej stavby, bývam v Martine, kde sa tam najlepšie informovať?
<br/>
<br/>Z literatúry vlastním dielka ako Myslivecká zařízení alebo Poľovnícke zariadenia a podobne, ale nespåňajú presne účel. Zariadenie by malo byť multifunkčnejšie, nejaké rady?
<br/>
<br/>A ešte by mi pomohli fotky nejakého vhodného miesta, alebo aspoň lokácia, moja predstava je menšia stavbička podobná uzavretej kazateľnici s oddelenou časťou pre prespanie takých štyroch osôb, v blízkosti krmoviska (najlepšie senník na lúčke), v blízkosti prístupovej cesty pre zásobovanie senníka a ďalších kŕmnych zariadení (nie priamy prístup na dotyčnú lúku), bonusom je prameň a samozrejme čo najviac zvery.
<br/>
<br/>Hocijaké rady a dotazy privítam.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 1 mesiacom #32464 od Karlkoff
Odpoveď od Karlkoff na tému Lesná architektúra
Tá pozorovateľňa by mala byť prístupná aj inteligentnejšej verejnosti (hovoríme o koncepte, nie o skutočne realizovanom pláne) z niektorej zo značkovaných trás.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 1 mesiacom #32477 od MAX2
Odpoveď od MAX2 na tému Lesná architektúra
Prihlás sa na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

pred 16 rokmi 1 mesiacom #32583 od Karlkoff
Odpoveď od Karlkoff na tému Lesná architektúra
Bolo by vcelku pozitívne, keby sa zapojilo ešte pár ľudí.