Poruchovosť, ktorá kilometrami pribúda geometrickým radom! A nejedná sa o poruchovosť určitých súčiastok, ale pomali ale isto odchádza za radom všetko, aj diely, ktoré by sa za životnosti auta vôbec nemali opotrebovať. Kolegovi, keď si kupoval nového Tucsona som toto predpovedal. Do cca troch rokov nedal naň dopustiť, potom to však pomali prišlo. Dal to neveste, ktorá málo jazdí a tej to vyhovuje. Kolega tiež prešiel na Japonca, konkrétne Hondu a doteraz je o poznanie spokojnejší ako s Kórejcom (aj keď sa vyrába na Slovensku).
zaléží kolko mas v ponozke.. rokmi overená značka je land rover, permanentná 4-kolka, uzávierka, kupis na to dobre gumy a prejdes vsade. len nepozeraj autá typu Kia alebo hyundai - daihatsu a pod..
Ak to chceš len do terénu, tak si zožeň ARO s naftovým motorom ale len 2,5D alebo 2,5TD, je to starý dobrý Peugeot. Dobrá spotreba. Má aj uzávierku, samozrejme nie všetky. Ja som to dral 2 roky, síce sa tam kazí elektrika, ale iba také hlúposti, tí rumunskí odborníci to asi kablujú ožratí. Sem tam vymeniť nejaký čap, ale je tam všetko také hrubé, pevné, to nezničíš.Ale v teréne, na dobrých gumách niečo neskutočné
Skús presnejšie definovať obtiažnejši terén. Jazdim už siedmi tereniak. Teraz mam Mitsubishi L200 Pick-up. Lepšie od toho je snaď už iba Mitsubishi Pajero, ale tam je ten istý motor. L200 má zasa korbu čo si ako poľovník neviem vynachváliť (odvoz diviny pri poľovačkách, dovoz krmiva, atď.). Nemenil by som za nič a to som jazdil Fronteru, ARO, aj tem Mercedes G, ba skúšal som aj Humer. V združení máme aj novú Nivu a má za pol roka najazdených asi 2.000km a pôjde preč, lebo to nikto nechce, keď som tam z autom ja.
Zdravím, rád by som sa opýtal ak ma niekto skúsenosťi z Nisan Terano II trojdverová verzia ročník 96 ako je vybavené do terénu, ma uzávierku, ak áno tak len zadného alebo aj predného diferenciálu?a ako je to z fordom maverick? ďakujem
Teraz ničím asi rok Pajero, je to síce ten dlhý vagon, ale zatiaľ nesklamalo. Pre istotu tam mám 3,0l a v automate. Zvykol som si, slušná priechodnosť, Je to dobré ako vravíš, ale myslím že Toyota Landcruiser, krátka verzia je predsa lepší bojovník v teréne. Ja vravím, že všetko možné, len nie Nivu a Fronteru, to lepšie prejde hocijaké osobné Subaru.
Toyota je to čo som nevyskúšal a veľmi ma to láka ale iba krátka. Čo sa táka dåžky chcel by som už iba krátke. Samozrejme, že dlhé má svoje výhody ale tiež nevýhody. Ja po toľkých rokoch viem presne čo chcem a to je krátka verzia. Ale nechcem tým povedať, že dlhá verzia je horšia. Je to rovnako dobré ale musíš to vedieť využiť a rátať s tým, že si o niečo nemotornejší.
Poradi mi niekto chcem kupiť 4x4 ako univerzalne auto na poľovačky aj pre rodinu. Rozmyšlal som nad Suzuki Grand Vitara II. 2,5 benzin+LPG.
<br/>
<br/>Dakujem
Ja si myslím,že tam kde vyjde Niva,tan nevyjde žadný bežný tereňak.Nehovorím napr. o konforte,hrdzavení atď.Tvrdia to aj mojí kolegovia,ktorí v robote majú Land Rovery alebo Mercedesy.Len dobré pneumatiky a samozrejme aj vodič musí byť vyspelý.Môj názor.