Mal som asi rok Nivu, tešil som sa, keď som ju kúpil a ešte viac, keď som ju predal. Na leto je to celkom slušné, ale 25cm snehu, štyria v aute a konečná. Predvčerom som otestoval moje Pajero, bol som milo prekvapený, kde sa to vyhrabalo a to mám dlhé. Ten 3-liter ide ak sprostý, nepotrebujem ani zapnúť redukciu. Nechcel som nikdy automat, ale zvykol som si, už by som nemenil. Spotreba v teréne asi ako Niva, ale pohodlie, kufor ... nedá sa porovnať.
pajero je maly tank, ci uz kratke al dlhe...niva je crep, male, nic tam neodvezies, a spotreba ako krava...aj landrover defender je dobry, prip toyota hilux al landcruiser.su to vsetko vacsie auta, obsahy okolo 2,5 a vyssie, ale prechodnost a priestor zaruceny...a ked aj pre rodinu, je to aj na cesty bezpecnejsie ako niva...
O com to pisete? Co mate tie Nivy iba na diskoch? Lebo z vasich prispevkov mi to tak vychadza. Nic v zlom ale nedokazem pochopit ako mozete porovnavat prejazdnost Nivy s osobnym Subaru alebo dlhym Pajerom, alebo Mercedes G s Mitsubishi L200. Ja viem ze co sa komfortu tyka v Nive sa zastavil cas ale to neplati pre prejazdnost terenom a obzvlast ak je vhodne obuta.
jo NIVA to je stroj funguje jak parostroj :]:]:]:]:]:]:] měl jsem jí a nikdy více benzín v autě smrděl pořád ovzdušňováky jsou vyvedený do káry krávál při jízdě strašný!!! v lese to vrzalo jak kdyby se to chtělo každou chvilku rozpadnout jediný co je na ní dobrý je že je malá a vejde se pomalu všude
Hlavne pri dovezenom aute treba mať obrovské šťastie, aby nebolo úplne vybrakované, čo samozrejme nezistíš hneď. Je to aj otázka ceny náhradných dielov, tak si porovnaj aspoň základné veci. Volil by som Pajero.
Ja, na rozdiel od predošlých dvoch príspevkov, by som Ti neradil tak jednoznačne. V prvom rade si musíš ujasniť, kde a na aké účely v prevažnej väčšine budeš to auto využivať, akú majú výbavu, atď... oba zo spomenutých typov majú svoje výhody aj nevýhody a dôležité je, aby prevažovali výhody pre Tebou zamýšľané využitie !!!
Ako som tu už spomínal, mal som Nivu, Aro, vozil som sa už na kadečom po horách, teraz deriem vyše roka Pajero V6 benzín,dlhé, okrem výmeny čapov a filtrov žiadny problém, a to mu dávam riadne zabrať po hore. Otec mal Landrovera, stále mu tam niečo odišlo, zbavil sa ho, priechodnosť zase bola tiež veľmi slušná. Ja trochu sa točím okolo aut a vidím čo sa dováža a predáva, tých Landroverov je pobiedne a ako tu chlapi spomínajú blbnú tam dosť prevodovky a elektrika. Ak ti môžem poradiť tak do terénu starší Patrol GR alebo Landcruiser, to sú autá otroci. Ja chcem predať moje Pajero a kúpiť niečo takéto. Len preboha nie Kia, Hyundai alebo Cherokee...
Ušla mi jedna Toyota Landcruiser, krátka, nakoniec som kúpil krátke Pajero TD 2800 s uzávierkou, veľmi pekné a teraz mi núkali Landcruisera dlhého 2,5TD, zdvihnutý,super pneu... Toto zase poderiem nejaký rok,dva a uvidím. Zatiaľ som mimoriadne spokojný, je to moje tretie Pajero, okrem tých čapov vpredu je to super. Ale zase vieme dať prečapovať celý predok za cca 60-70eur. Ak máš nejakú predstavu čo by si chcel,do akého terénu, veľkosť auta,cena,rok .... daj vedieť, niečo sa vždy nájde.
Ahoj,
<br/>potrebujem auto predovšetkým do terénu,do lesa. Kopce sú unás pomerne slušné, aj, aj. Samozrejme autos TP, aby som sa voľne mohol pohybovať po ceste, chodievam na polovačky tak do 50 km. . Môj typ je presne Toyota, Land.krátka.Tú má kamarát a tú teraz uživame. Zatiaľ sme sa všade dostali , kde sme potrebovali. Potom prichádza do úvahy Pajero. Tiež sa mi lubia Suzuky, napr.Vitara. Nechcem však do toho investova veľa, auto môže byť staršie. Niekde okolo 3000, max. 3500 EUR. Až vieš o niečiom, budem len rád.
<br/>Lovu zdar!
Čo sa týka dostupnosti a cenovej relácie ND tak jednoznačne Pajero II. Výbava GLX /2x uzávierka a redukcie/ a motor 2,8 TD. Ten motor je vec názoru, ak nafta tak ale určite 2,8.